bambi

ICAs julsortiment
 
Jag fick en trevlig överraskning igår, nämligen ett bud från ICA som jag inte visste skulle komma. Det kändes verkligen som att jag behövde en liten överraskning när jag gick här hemma och mådde dåligt. 
 
Det jag fick var en trälåda fylld med ICAs julsortiment. Allt från julte, julkaffe, pepparkakor till hel saffran som dom har börjat med i år. Så då kan man själv mala saffran precis innan man ska baka lussekatter!
 
 
Min favorit från den nya sortimentet är nog denna söta Snögubbar i vit choklad som jag tänker är perfekt att dekorera cupcakes eller en tårta med? Fast dom duger nog att äta som dom är också  ;)
#1 - Susanne

Det var himla snällt av ICA, kan du skicka hem dem till mig med: ;)
Kramen

#2 - Hanna Karlsson

vilken trevlig överraskning. :-)

#3 - Sara - om att vara mamma och ha en bipolär sjukdom.

Men åh vad lyxigt! Jag vill också få sådant hembudat till mig, det vore inte helt fel :) Kan du inte lägga in ett gott ord för mig *blink*, haha.

Kul med en oväntad överraskning när det känns lite tungt, det lättar alltid upp lite, hoppas att man får se något fint bakverk med de söta snögubbarna snart :)

Kram!

#4 - Emma

Vilken lyx! Det var du värd! Hoppas det smakar gott!

kram

#5 - Lina

Åh så gott å lyx :) Men det är du värd gumman, visst ses vi på lörd???? Ses vi ev nästa onsd o torsd? e ju lite pressvisnigar då på dan,

kraaam kram

#6 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad roligt med ett bud, ni får många bud hem :-)
Snöchokladen såg jätte härlig ut, kanske man får se något bakverk här inne med de på framöver då :-)

#7 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh de får gärna komma hit och trösta mig med :-) Börjar tröttna på att Vabba nu :P

#8 - dianasdrömmar

Vardagslyx, mysigt det kan du behöva vännen stor kram Diana

#9 - LILITH - boktokig mamma med Borderline

Perfekta peppet när man inte ligger på topp. Små saker som lyxar till vardagen gör att man ser lite ljusglimtar.

#10 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Vilket härligt bud :)

#11 - Hanna

Vad härligt med en liten budöverraskning. Den enda som plingade på dörren här igår var en försäljare.

Jag har köpt hel saffran ofta den senaste tiden. Mycket godare :) Och trevligt i t ex fisksoppa då man låta bli att finmala, så man får fina gula "ränder" i soppan.