bambi

Min dag i mat-bilder
Min andra frukost imorse...
 
Jag har varit riktigt social idag på min lediga dag. Först så mötte jag upp finaste Diana på ett jättemysigt café som heter Muggen på Götgatan. Där blev det lite "frukost" med smoothie, världens största bulle och en kopp te.
Vi pratade bloggar, resor och mycket annat. Det var verkligen supertrevligt!
 
 
Sen blev det lunch med min gamla barndomsvän Nadja på Baresso. Jag tog det som jag alltid tar där - nachos! Så gott!
 
Sen har jag även hunnit med att baka sååååå goda cupcakes idag också! Så nu är jag verkligen mätt efter allt idag, tror att det får bli något lättare till middag ikväll  :)   Men det har varit så trevligt att få vara lite social på sin lediga dag. 
#1 - Nadja

Det var jättetrevligt & ses vännen. Fika nästa gång? Din Nacho tallrik mkt godare ut måste jag erkänna :)

#2 - Hanna Karlsson

Vad gott med nachos!

#3 - Ebba Molin

Gud så gott!