bambi

Mingel hos ByEngberg
 
På torsdagskvällen var jag på ett jättemysigt event i butiken ByEngberg. Det var första gången jag besökte butiken men definitivt inte sista! Det fanns så mycket fint och Johanna som driver butiken var så otroligt trevlig! Vilken tjej, alltså! Hon är ensamstående och egenföretagare, så starkt av henne!
 
 
Johanna bjöd en massa gott i hennes mysiga butik.
 
 
Jag träffade på även på Anna och Sofie där!
 
 
Johanna hade tävlingar under eventet och jag hade turen att vinna denna fina klänning från How to Kiss a Frog! Superfin med svalor och träkulor på knytbandet.
 
 
Annat fint som finns i butiken! Älskade koftan med leopardtryck från MarMar.
 
Stort tack till Johanna för en sueprtrevlig kväll!
#1 - Amelie

Jättefin klänning men träkulor på barnkläder verkar lite farligt med tanke på kvävningsrisken.

#2 - dianasdrömmar

Mysigt att ses :) kram Diana

#3 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen (bf 29/12))

Riktigt fin klänning!!

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vilken superfin klänning :-) Fina sofie med :-)

#5 - Bonita

Alltså är det bara jag eller är Sofie inte sjukt lik Miranda i satc?

Svar: Haha, jag har fått den kommentaren förut här i bloggen... så du är inte den första som tycker det! :)
bambi