bambi

Onsdag
Tänk att det redan är första december på lördag! Zack håller och pratar om att "nästa vecka kommer det att snöa" eller "imorgon kommer det att snöa". Jag tror att han längtar efter snön och till och med jag har börjat tröttna på allt detta mörker och regn (jag brukar inte vara så förtjust i snö annars).
 
 
I helgen tänkte jag att vi skulle ta och baka en massa pepparkakor och lussekatter. Hur söt var inte denna "adventskalender" med pepparkakor? Att få äta upp en pepparkaka varje dag är ju inte ett sånt dumt sätt att räkna ner till julen...
 
 
Ha en underbar onsdag allihopa!
#1 - Sara

Åh vilken smart idé med pepparkakskalender. Det vore kanske ett smart drag här hemma, jag som inte skaffat några än =)

#2 - Jo

Åh vilken rolig idé! Kan vara en bra kombo med julklappskalendern! :-)