bambi

Onsdag
 
God morgon! Bara 33 dagar kvar till julafton och jag längtar verkligen massor! Jag skulle vilja baka några fina julcupcakes, men jag vågar inte mig på så avancerade som dom här ovanför. Men jag tror att det snart blir lite juliga cupcakes och lussekatter förstås!
 
Jag är lite orolig att barnen börjar bli sjuka. Leah har varit väldigt gnällig hela morgonen och sen så sa hon att hon frös, vilket hon aldrig brukar säga. Dock så har hon inte feber. Imorgon är en sån där dag där det verkligen inte passar att vabba, det är nationellt prov i engelska och maken har en massa egna förhandlingar. Men det är väl dom dagarna som barnen brukar lyckas pricka in och bli sjuka på?
 
Hoppas att ni får en fin onsdag!  
 
P.S. Senare idag dyker vinnarna av lego-kalendrarna upp!
#1 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jag hittade en recept på jul-cupcakes som jag gärna skulle prova här:
http://idontknowwhyijustblog.wordpress.com/2012/11/19/how-to-make-christmas-tree-brownies-or-cupcakes/

kram

#2 - Helena

Fast vakta ett nationellt prov kan väl vem som helst hoppa in och göra? Är ju inte direkt svårt för en vikarie eller någon annan personal på skolan (tex rektorn;) )

Svar: Ja, jo, egentligen men eleverna brukar bli så nervösa så dom brukar vilja att deras lärare är där så känner dom sig lite tryggare. Jo, men om barnen blir sjuka så får jag förstås vabba....
bambi

#3 - Michaela- med syskon i magen <3

Åh. Jag längtar också MASSOR!!

#4 - Luxxie - kreativt kaos

Vilka söta, juliga cupcakes. Sånna önskar jag att jag kunde göra :)
Men det ska bli kul att få se vad du hittar på för något, gillar verkligen dina recept :)

#5 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fint!
Tack för vinsten förresten! Jag skriver om det i blioggen efter jul för den som skall få den läser min blogg :P