bambi

På min önskelista
Ja, vad önskar jag mig i julklapp då? Det undrade maken och jag har sagt parfym. Det är inte så ofta man unnar sig en ny parfym som småbarnsmamma och man fastnar så lätt och kör samma parfym år efter år. Så, det vore roligt med någon ny doft. Jag har kikat in lite hos Parelle som hade en doftexpert på senast WeRFamily eventet. Han lärde mig en massa nytt om parfym så jag blev väldigt inspirerad att leta efter någon ny doft!
 
 
Jag tror att blommiga dofter är min grej (som ros, viol, liljekonvalj och jasmin) för jag har länge suktat efter Marc Jacobs Daisy Eau Fresh som även har det där lilla extra med en liten doft av äppelblom (som också är en favoritdoft på sköljmedlet och på ljus).
 
 
Parfymen Soir de Lune från Sisley are ju en av dom snyggaste flaskorna på länge och verkar dofta helt ljuvligt av ros, liljekonvalj och jasmin (precis dom dofterna jag gillar!).
 
Jag får hoppas att tomten kommer med någon av dessa till mig! ;)
#1 - Ulle

Den översta fick jag av maken för några veckor sedan. Åh, så gott den doftar!

http://julam.nu/?p=6161

Svar: Åh, låter bra! :)
bambi

#2 - dianasdrömmar

Blommiga dofter tror jag passar dig bra :) jag passar bäst i kryddiga dofter..spice girl ;) kram Diana

#3 - Emelie med Hugo&Vilma

Å, tack för tipsen!

#4 - Veronica Jakobsson

Hej!
Jag brukar kika in i din blogg :) Du får gärna kika in i min!

Jag använder den parfymen av Marc jacobs!! Den doftar så gott!!!

Ha en bra dag // Veronica