bambi

Personlig barnbok
 
Igår fick jag hem den personliga barnboken som jag vann under bloggmiddagen förra veckan. Den kommer från Guly Trading. Jag måste säga att dom hade otroligt snabb leverans, trodde att det skulle ta nån vecka eller två att trycka upp boken men nej, det tog bara ett par dagar!
 
 
Zack är alltså huvudpersonen i boken och han kommer att få den i julklapp av tomten  :)  Julklappstips till er andra också kanske?  :)
#1 - ♥ Tirja ♥

Åh det skulle sonen gilla! Kommer dock bara till bajsspelet när jag trycker på länken!
Kram

#2 - Lina, Kian & Neville

Kul present!

Du har dock råkat länka fel så nu kommer vi till det fina bajsspelet med den länken :)

#4 - Åsa

Den boken fick Molly av sina storasytrar och hon har älskat att höra en berättelse om sig själv!

#5 - Sara

Himla bra julklappstips!
Kram Sara

#6 - Kattis

En sån hade jag när jag var liten! Den är fortfarande kul att bläddra i.. haha. Handlar om mig som sjöjungfru och min syster samt mina två bästa kompisar på den tiden :D mycket bra tips!

#7 - Mamma Maria

Åh, de är roliga såna böcker. Jag gjorde en sådan till min brorson i julklapp för många år sedan.