bambi

Retail therapy
Jag mår så mycket bättre idag, i allafall på eftermiddagen så har jag varit mig själv igen! Jag gick och shoppade lite innan mitt terapisamtal och det är ju alltid roligt. Sen kändes samtalet riktigt bra. Det är väldigt skönt att komma till insikt till varför man mår och beter sig som man gör. Jag som ändå besitter kunskap inom psykologi trodde att jag hade koll på mig själv men terapeuten lyckades ändå göra kopplingar som jag inte alls hade tänkt på.
 
 
Jag hittade Elmo på H&M för 59.90!! Det fanns två kvar så jag kunde inte låta bli att köpa Zack och Leah varsin, som jag tror får bli julklappar.
 
 
Tips: H&M har superfina Pippi-pyjamasar! Men Zack behövde en lite tjockare pyjamas så jag köpte Hello Kitty pyjamasen till vänster till honom.
 
 
Bajsspelet var jag lite sugen på att köpa. Tror att det skulle vara mycket uppskattat här hemma. Finns på Designtorget.
#1 - dianasdrömmar

Bajsspelet spelas flitigt här hemma :) kram Diana

#2 - En kvinnas dagbok

Jag tror att alla hade behövt prata av sig med en utomstående med jämna mellanrum! Skönt att börja i tid med julklapparna :)

#3 - Mia - mammaliv, träning och husplaner

Åh, bra tips angående pyjamasen! Har en dotter som älskar Pippi. :)

#4 - Åsa

Bajsspelet.
Hur gamla måste de vara, för det vore ju en perfekt julklapp?

Svar: Isabel tipsade om att det finns på Adlibris. http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186283251
Tror att spelet är från 3 år.
bambi

#5 - Isabel

Bajsspelet kostar 159 kr (istället för 250 kr) på adlibris! http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186283251 =)

Svar: Åh, tack för tipset!!
bambi

#6 - Johanna - från förort till Förort

Vad skönt att det känns okej efter idag. Och jag förundras alltid över hur du lyckas plocka fram guldkornen när du är och shoppar, jag skulle aldrig hitta de fina sakerna! :)

Kram

#7 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Ebba har bajsspelet och de har vart mkt uppskattat. Och dessutom barnsligt enkelt så mindre barn kan spela med =)

#8 - C

Pippipyjamasen blir en julklapp till dottern som har pippi på Pippi. Tack för tipset.