bambi

Snart så...
Usch, jag har haft en sjukt krävande dag idag. På flera sätt och vis. Så jag sitter här med världens huvudvärk men jag ska nog ta och bädda ner mig i sängen tillsammans med en stor kopp te och lite choklad. Jag ska snart formulera ett inlägg om allt som händer just nu... det känns som att orden är på gång...
 
Vad vore livet utan vänner... tack för att ni hör av er! All kärlek till er!
#1 - Erika

D gör du rätt i! Massa varma kramar :)

#2 - Erika

D gör du rätt i! Massa varma kramar :)

#3 - Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Usch, hoppas allt är ok :( Låter ju som att något är på tok. ♥♥♥

#4 - Emma & Wilma

Läraryrket tar på krafterna...Själv har jag omdömena hängdes över mig :S

Krya på dig!

kram

#5 - Soffy

Styrkekram!

#6 - Longevity - en blogg om hälsa

Jobbigt med huvudvärk, hoppas den lättade!

#7 - Jenny i Dalby (mamma till fyra)

Spännande, hoppas att det är något bra för dig och din familj! Länge sen jag kommenterade, men jag läser givetvis fortfarande det mesta du skriver! Hoppas att chokladen botade huvudvärken!

#8 - Linduz

Kramen. <3

#9 - Katarina

Kram och hoppas allting ordnar sig!

#10 - dianasdrömmar

Massor av kärlek till dig , skickar över alla kramar jag bara kan/Diana

#11 - Ulle

Kram!!