bambi

20% rabatt på film!
 
Jag vill bara tipsa er om att just nu får man 20% rabatt och fri frakt på alla filmer hos CDON.COM om man uppger koden xY4ekmMa
 
Vad sägs om billiga DVD-boxar (är själv sugen på att klicka hem den med Fem Myror, älskar den serien!) eller kanske förboka Solsidan säsong 3?
#1 - Idun

Det blir inte gratis frakt verkar det som?

Svar: Va konstigt, för det ska det bli?
bambi

#2 - Ida

=( Ingen gratis frakt här heller.

Svar: Ajdå, det utlovades det. Synd... men 20% rabatten dras i allafall ser jag....
bambi

#3 - Erika

Ja! Du måste klicka hem Fem myror! Köpte den boxen till min Kornis för flera år sen å den går varm! Hon tröttnar aldrig! Kram :)

#4 - Arasen

Fick hem min fem myror box för någon vecka sen.. Sonen är oerhört duktig när det gäller att räkna, men nu vill jag att han ska kunna alfabetet (jag var tidig med det och vill att han ska börja tidigt också (har fått för mig att det ska vara bra)).. Han såg ett avsnitt på tv för ett litet tag sen och härmade dem när de stavade namnen så nu ska han få den i julklapp.. Dessutom älskar jag fem myror.. Har jag gjort sen jag var liten

Svar: Nu har jag också beställt Fem Myror, tycker också det är bra om dom lär sig alfabetet tidigt :) Hoppas att filmerna går hem hos barnen också :)
bambi