bambi

BB Cream från Garnier
 
Ni har säkert sett den urbota dåliga reklamen för BB Cream från Garnier? Jag hade verkligen inte tänkt testa den, mycket på grund av den dåliga reklamen. Men så såg jag på Facebook att man kunde testa den gratis (vet inte om man fortfarande kan det dock), så jag tänkte att då kan jag ju testa krämen!
 
Den var faktiskt förvånansvärt bra! Den känns som en vanlig hudkräm men täcker som en foundation. Den täckte rodnader väldigt bra men inte lika bra under ögonen. Flaskan var rätt så liten (vet dock inte om dem var i vanlig storlek) så det känns inte som att krämen räcker så länge. Men helt klart en väldigt bra kräm (jag gillade speciellt att den är så "lätt") som jag skulle kunna tänka mig att köpa i framtiden. 
 
Har ni testat BB Cream?
#1 - dianasdrömmar

Har inte testat den, hoppas ni kryar på er kram Diana

#2 - Mia - mammaliv, träning och husplaner

Har testat, men tyckte att den kändes ganska fet. Kanske passar de med torr hy bättre.

Svar: Jag har nog lite torrare hy så jag tyckte den passade mig väldigt bra :)
bambi

#3 - Katja

Jag har inte testat men min syster har den och tycker den är riktigt bra :)

#4 - Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Ja, fattar inte grejen, det är som en lättare foundation bara. Som att man blandat foundation med sin ansiktskräm som jag brukade göra ibland om jag ville ha mindre täckande kräm. Använder ID mineral foundation när jag vill ha underlag....annars ingenting.

#5 - Towis - its about me wherever I am.

I love it! Enda typ av fundation som funkar i mitt torra ansikte :)

#6 - Sandrah - trebarnsmamma

Har inte testat och kommer inte göra det heller då jag är hudvårdskonsult och använder Mary Kay :) Bara det bästa är bra nog ;) Man ska inte använda krämer/foundation som inte är anpassade till sin egen hudtyp kan jag tycka.

#7 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Har inre provat ännu. Måste man ha hudcreme under den, så man inte är så torr, eller är den tillräckligt "fet"?

Svar: Jag tycker att det blir bäst när jag smörjer in mig med hudcreme innan (har provat på båda sättet).
bambi