bambi

Dagens förskolefotograferingsoutfit!
 
Idag var det dags för fotografering på förskolan. Jag hoppas verkligen att det gick bra och vågar man även hoppas på någon syskonbild som blev okej? Förra året så blev förskolefotona inte alls bra. Det var tydligen många som var missnöjda förra året så i år skulle det vara en annan fotograf. 
 
Dagens outfits på barnen fick bli:
Zack: Vändbar tröja från Mini Rodini och jeans med stjärntryck från Mini Rodni
Leah: Tunika från me&i och byxor från Polarn o. Pyret
#1 - Lina

Fina klädet ;)

#2 - Amanda

Zacks kläder var ju helt uuuunderbara! MiniRodini borde göra kläder för vuxna tycker jag. ;-)

#3 - emlisch

vad fina dom är, korten blev säkert jättebra ska du se =)

hoppas ni haft en härlig dag!

kramis

#4 - Lottiz

Fina kläder och barn. Hoppas det gick bra. Jag har själv blivit missnöjd senaste gångerna så nu när jag vill ha ett på 5 åringen så funderar jag på att fota det själv. Enda nackdelen är att bakgrunden blir vit då och på de andra två är den lute gråblå, men det kanske inte gör så mycket, det är ju andra tider nu ;-)

#5 - Heléne

Vi blev otroligt besvikna när vi såg årets förskolekort. Fotografen hade tagit både gruppfotot och de enskilda korten utomhus . Man ser tydligt en pizzeria och ett tråkigt stängsel bakgrunden på korten. Det var riktigt amatörmässigt gjort att t o m min dotter på 4 år hade gjort det bättre.