bambi

Dagens postskörd
 
Idag stängde förskolan tidigt så det blev även en hel del stress efter jobbet också. Men det var roligt att få hämta ut inte mindre än fyra paket! Rena rama julafton!
 
Det var ett paket från Campadre med mina efterlängtade muffinsformar med lock (så praktiskt att kunna förvara cupcakes i dom!). Jag köpte två stycken så att jag kan baka mycket  :)  Det blev även en ny väska till mig själv  :)
 
Sen så kom Zacks efterlängtade fotobok från FujiDirekt. Den har vi redan hunnit kolla igenom två gånger, barnen älskar verkligen sina fotoböcker!
 
Sen fick jag två sponsrade paket, ett från Lumene med lite av deras nya produkter och sen lite nya bakprylar från Little Dessert. Tack!  :)
#1 - Jenny - mammaliv i Nashville

Vad roligt det måste vara med lite extra-julafton emellanåt :)

Jag hakar på din ide med att ge barnen ett fotoalbum varje år. Himla fint & roligt för barnen när dom blir lite äldre!
Kram!

#2 - Erica

Vilken bra idé med fotoböcker för varje år! Det ska jag försöka göra.

#3 - Fnulan

Kul vännen!!!!

#4 - Emma & Wilma

Det är verkligen roligt med mycket post! :) Så spännande när det kommer paket...

Kram

#5 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med massor av nytt. Jag längtar till mina paket anländer som jag beställt. Fotobok har jag dock inte hunnit med en att göra.