bambi

Dagens Zack och tiden som försvann
Dagens Zack i ny tröja med jeansskjortkrage från Nova Star och jeans från Polarn o. Pyret.
 
 
Haha, jag vet inte vad som hände imorse. Jag kollade på klockan och den var 8?! Jag som precis hade klivit ur duschen och barnen skulle vara på förskolan 8.15. Tiden hade bara försvunnit, men jag hann i allafall knäppa ett kort på Zack imorse innan vi fick rusa iväg till förskolan i regnet.
 
 
Jag hatar verkligen att vara sen och brukar väldigt sällan komma försent. Innan barnen i allafall... nu är det kanske lite vanligare...
 
 
 
#1 - Mamma Maria

Haha, vet hur det är med att tiden bara försvinner. Redan innan vi fick Theodor var jag obotlig tidsoptimist och min förmåga att komma i tid har inte blivit bättre med en liten :)

#2 - Magdalena F

Hej!

Zack är bara så söt o jag tucker det är kanon att han kan ha rosa, röda kläder. Många tittar konstigt då min son har "tjejiga" färger på sig... Han äger en stor rosa Barbi bil o en kompis kommenterat att hennes man skulle aldrig tillåta tt deras pojkar skulle leka med en :((( Tur att vi är olika :)
Kram, Magdalena F