bambi

En höstpromenad genom Stockholm
Gamla Stan
 
Igår var det en strålande höstdag så jag passade på att ta en långpromenad med Leah i vagnen och njuta av vackra Stockholm. Man turistar ju inte ofta i sin egen hemstad och man blir gärna lite hemmablind. Men nu när min syster från USA förhoppningsvis kommer nästa sommar så tänker jag hela tiden "Åh, det där måste jag visa henne när hon kommer... och det där..." så det har gjort att jag ser allt det vackra som Stockholm har att bjuda på.
 
Slottet
 
...och Riksdagen i bakgrunden.
 
 
Jag promenerade ända från Söder till Östermalmstorg med destination - Saluhallen!
 
 
Jag önskar ibland att jag skulle våga köpa med mig något häftigt som vaktelägg eller björnkött (ja, båda finns i Saluhallen) men jag är lite för feg och kommer hem med gamla vanliga  ;)
#1 - dianasdrömmar

Så vackert, ha en fin söndag kram Diana