bambi

Ett annat sätt att vakna på
Imorse blev det riktig sovmorgon, fram till ca 7.30 när det ringde på dörren! Jag hade helt glömt bort att vi skulle få bud nu på morgonen och barnen brukar alltid väcka oss runt 6-6.30 men det var mycket vaket under natten (bar tillbaka Zack flera gånger under natten, han ska alltid ligga som ett plåster mot mig och då kan jag inte alls sova). Så därför trodde jag helt klart att vi skulle vakna när budet skulle komma, men det var vi alltså inte riktigt. Men det gjorde absolut inget för det var ett mycket trevligt sätt att vakna på!
 
#1 - dianasdrömmar

Här hemma är det jag som står för budet..;) kram Diana

#2 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två ❤

Åh, han kom förbi hos oss förra helgen också :-)

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad mysigt!! Han får gärna komma med bud hit med :P

#4 - Hanna

Åh, vad avis jag blir. Skulle vilja ha lite överraskningar i min tillvaro också! Inte för att det var något fel på vår frukost direkt, men jag fick ju klura ut den själv :)

#5 - Fröken M

men åh vilken härlig start på dagen !! :)