bambi

Favoriter på badrumshyllan just nu
 
BB cream används varje dag, dock så tycker jag att den är nästan lite för täckande vilket gör att jag ser lite blek ut och får komplettera med rouge och inte använda så mycket på näsan.
 
Torrschampot från Batiste räddar många av mina dagar! Underbar!
 
För ett par år sen (måste ha varit när Zack var liten) så upptäckte jag Natusans bedtime bath som doftade så härligt av lavendel. Men sen försvann den och nu är den tillbaks! Älskar den och då använder jag den ofta själv för jag älskar doften!
 
Favorit fotkrämen och handkrämen just nu kommer från L'Occitane. Älskar tuberna och älskar att dom innehåller shea smör!
#1 - Mia - mammaliv, träning och husplaner

Vad fina tuberna från L'Occitane var!

#2 - sabina

Åh, det torrschampoot har jag aldrig sett förr. Vart handlar du det? kram