bambi

Hela Sverige Bakar spoiler varning!
 
Såg ni på Hela Sverige Bakar igår? För ett tag sen så fick jag höra ett rykte om vem som skulle vinna hela tävlingen! Vet ni vem det var? Jo, det var ju Paulo som skulle vinna sas det men ni som såg det igår vet ju att han åkte ut igår. (Hoppas att jag inte förstörde det nu för nån som inte hann se avsnittet igår!)
 
Jag trodde faktiskt på ryktet först men sen så märkte jag att det inte gick så bra för honom så jag tänkte att i så fall måste han ha gjort jävligt bra ifrån sig resten av tävlingen. Men ryktet stämde alltså inte! Så nu hoppas jag på att min fina vän Nina vinner tävlingen!
 
Angående det som dom bakade igår. Jag har själv aldrig bakat Butterkaka men det påminner ju faktiskt lite grann om mina Kanelbullar i långpanna som är så djävulskt goda! Om ni är sugna på kanelbullar de luxe så måste ni testa det receptet!  :)
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Sonen kom precis hem med Buttekaka, han går restaurang och livsmedel ;-)
Visst var det en väldigt passande tjöja :-)

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Tröja skulle det vara