bambi

Hotell Transylvanien
 
Direkt efter simskolan igår så skyndade jag och Zack oss iväg till Biograf Skandia där vi fick gå på premiären av Hotell Transylvanien. Hotell Transylvanien är en ny film från Disney som handlar om monster som åker på semester hos Greve Dracula som driver Hotell Transylvanien. Där slipper dom bli störda av människor.
 
 
Innan filmen så blev det lite ansiktsmålning.
 
 
Filmen är i 3D och detta är faktiskt den första filmen som jag ser i 3D. Jag måste säga att det var riktigt häftiga effekter!
 
 
Vi var på filmen tillsammans med vännerna Linda och Annie. Jag tror att barnen gillade filmen, Zack skrattade en hel del i allafall. :)
#1 - dianasdrömmar

Vi gillade filmen mycket, speciellt lilla O :) kram Diana

#2 - Cissi

Var riktigt sugen på att gå, men känns som att Emma är lite för liten, och dessutom rädd för "buu" just nu..

#3 - Mazlin

Vi var också där och tyckte om filmen

#4 - yaiza

Vi var oxå där, dottern älskade filmen och själv tyckte jag den var rolig.
såg dig utanför men hann aldrig stanna och hälsa :-)

#5 - ♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

ÅH jag såg inte dig där, tyckte du den var bra ? :)
kram