bambi

Inspelning av Hellenius Hörna
Linda, Lina, jag och Annelie.
 
Igår var jag även på inspelningen av Hellenius Hörna. Detta var den tredje tv-inspelningen jag har varit på. Dom två tidigare tv-inspelningarna så har det faktiskt varit live men det var det inte nu. Inte lika roligt faktiskt för då blev det en massa omtagningar och grejer. Ibland också när det var såna små små detaljer som dom tyckte hade blivit fel, men det skulle tas om!
 
 
David var väldigt rolig hela tiden, även när det inte spelades in!
 
 
Kvällens gäst var Tomas Ledin. Även han var rätt så rolig stundvis och så trevlig! Programmet kommer att sändas näst-nästa söndag. Nu på söndag så är det Loreen som är gäst. Vi fick även höra att Så mycket bättre kommer att komma tillbaka lördagen innan programmet, alltså näst-nästa helg!
 
Haha, hoppas att ni hängde med på att mitt "näst-näst"-ande. Har ni varit med på någon tv-inspelning nån gång?
#1 - Ulle

Kul, det är roligt att se hur det går till bakom kulisserna. :) Haha, jag får minnen från de tv-inspelningar jag varit med på. På en skolresa till Sthlm var vi med på "Gäster med gester". Det var tider det! Sedan har jag varit med på "Tipsextra" med mitt dåvarande fotbollslag samt "Fame Factory" som Bert Karlsson hade för några år sedan... Jösses, minnen var det ja! :D

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Ja jag har varit med på några stycken, senast var Debatt.

#3 - Hanna

Jag var faktiskt med på en inspelning av Sen kväll med Luuk. Det var ju lite spännande när man inte visste vilka som skulle komma innan. När han började prata om "The beach"-premiären trodde vi några sekunder att det skulle vara Leonardo Di Caprio, men det var det inte.....

#4 - Caroline

Jag var på inspelningen av Late Night med Jay Leno när vi var i USA i somras. Sjukt kul var det, men man fick verkligen stå i kö i timmar och det var många som kom efter oss och också köade flera timmar som inte fick plats så det var ju lite trist :-/

#5 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag har vart med i publiken på söndags öppet när de gick och jeopardy och ett program som gick på femman har för mig de hette musik maskinen eller nått sånt

#6 - Tess

Det var likadant när jag var på Gladiatorerna. Omtagning på omtagning. Inte på själva tävlingarna då, utan på mellansnack och liknande. Det tog ganska lång tid. Förutom den var jag statist till Torka aldrig tårar utan handskar. En hel dags filmande och det blev cirka 5 minuter i serien tror jag. En scen som vi spenderade en timme med att filma kom inte ens med :-) Sedan så var Filmkrönikan på en filmmässa en gång och då är jag med i bakgrunden och får en autograf...hehe :-)

#7 - Rita

Jag har varit med på en TV-inspelning en gång. Det var jättekul!

#8 - Lotta

Var faktiskt på inspelningen av det allra sista Hey Baberiba (med David Hellenius, Peter Magnusson och Christine Meltzer). Det var nån nyårsspecial och spelades in ett par månader i förväg. Men det var roligt, och precis som du skriver; David är ju himla härlig och rolig både under och mellan tagningarna! =)