bambi

Läsare som får gå på bio
Puh, jag har fått rätt så mycket gjort idag och det känns jätteskönt! Bara lite kvar att rätta och sen omdömen att skriva!
 
Det var ju omöjligt att sitta här hemma och jobba med allt borrande. Blev helt konstig i huvudet av allt oljud så jag gick och satte mig på ett café och rättade en del. Snart är det hämtning av barn, men först... här kommer dom tio läsarna som får hem biobiljetter till Lycka till och ta hand om varandra:
 
Lina, Kian & Neville, Maria, SofiaMia - mammaliv, träning o..., Evelina, Carro, Emmie, Caroline, Sandra och Jessica S.
 
Grattis, och jag har mailat er redan!
#1 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

vad skönt att få mycket gjort....

#2 - Mia - mammaliv, träning och husplaner

Så glad för min vinst! Tack!

#3 - Sandra

Jag med!

#4 - Sofia

Åh vad glad jag blir :)
Tack så mycket gulliga du!

Kram Sofia

#5 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skönt med effektiva dagar då man kan komma ifatt,