bambi

Leahs smeknamn på oss
Vet ni att Leah har själv kommit på smeknamn på mig och maken?? Hon brukar nämligen kalla mig för "lilla mamma". Men om jag kallar henne för "lilla Leah" så blir hon jättearg och säger "nej, stor!".
 
Maken har däremot inte fått ett lika smickrande smeknamn.... hon brukar nämligen kalla honom för "bajskorv pappa". Haha... hon är så fyndig vår lilla 2-åring  :)
 
Förmiddagsmellis!
#1 - dianasdrömmar

Kärt barn har många namn..:) ha en fin lördag kram Diana

#2 - Sojka

haha dem är fyndiga de små! Än har vi inte fått några smeknamn men han har börjat kalla oss för våra namn nu. :)
Kram 3

#3 - Ulle

Kan tänka mig att hon skrattar gott när hon kallar pappa för bajskorv. Åh, det är befriande när barnen är små och bajs är det busigaste ord de kan, haha! :)

#4 - Johanna

Hahaha *fnissar massor*

Barn är så sköna och ärliga.... Lilla mamma och Bajskorv pappa :-D Hur fick hon ihop detta!!!

Ha en trevlig kväll

#5 - Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Så söt tjej och visst är de rara med alla sina namn man får. Jag brukar få heta "hej din gamla tant" om det inte blir "bajsmamma" eller liknande. Fast jag kan också få höra finare ord också, tur det :-D