bambi

Ljusa naglar
 
Vad tycker ni om trenden med ljusa naglar? Jag testade Wet n' wilds färg Hush Hush, som jag fick i en goodiebag. Men jag kommer nog inte använda den igen då jag fick måla på 4-5 lager tills det blev någerlunda jämn färg. Färgen är väldigt tunn och då svår att få jämn.
 
Men det är ganska så snyggt med ljusa naglar. Det är ju inget jag brukar ha så det är roligt med något nytt.
#1 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

snyggt men jobbigt att behöva måla så många lager! jag har köpt fransk manikyrset idag och målat mina naglar med det. det tycker jag är snyggast. annars så har jag ett turkost lack som jag gillar!

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Jag brukar inte måla naglarna alls men har en massa lack hemma nu efter alla goodiebags :P Kanske får börja med det :-)

#3 - Fröken M

det är just det som är kruxet, jag brukar vilja prova bikini, men eftersom jag knappt har några tuttar kanske jag i värsta fall kan ta en snusnäsduk och knyta den som en bandana över mina två myggbett till tuttar... ;)

#4 - kaffehörnan

Vad snygga naglar

#5 - dianasdrömmar

Jag har alltid ljusa naglar passar till allt :) men jag har en favoritfärg från Isadora som går mer åt det ljusrosa hållet inte så vit.kram Diana