bambi

Mina små älvor
 
Tack för alla krya-på-dig hälsningar till Zack! Han mådde rätt så bra igår och kräktes inget mer än då på morgonen. Tanken var att hela familjen skulle på premiären av Tingeling idag så därför köpte jag älvvingar förra helgen på Underbara Barn mässan men nu får vi ändra planerna lite. Eventuellt så går jag ensam med Leah då hon har mått bra. (Kollade på vårdguiden som säger: Symtomfria familjemedlemmar som känner sig helt friska behöver inte stanna hemma från arbete, skola eller förskola.)
 
Imorgon blir det i allafall bio för hela familjen (om alla fortsätter att må bra) då vi ska se Lilla Anna och Stora Farbron
 
P.S. Det var någon som tidigare undrade vart Zacks tröja kommer ifrån och den kommer ifrån Marimekko och är beställd från Uni.
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh så fina älvor!
Hoppas du och Leeah får kul! Det blir säkert fler tillfällen för Zack!

#2 - Världens bästa Maria

Jag som tänkte skriva och fråga varifrån hans jättefina tröja kommer :-) Hoppas att ni får en jättemysig dag, vad ni än gör! (Oj vad hurtig och klämkäck jag lät där då :-D)

#3 - Martina

Även om jag är tacksam för att min dotter bara brukar kräkas en gång när hon någon gång kräks så är det ju jobbigt det där med att vara hemma i 48 timmar fast man inte vet om det de facto ÄR magsjuka eller om det bara var något hon ätit eller så vidare.... Fast det är ju bättre att ta det säkra före det osäkra :-)

Svar: Ja, precis! Så Zack får vara hemma 48 timmar för säkerhets skull.... även fast han är väldigt pigg idag.
bambi

#4 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

vilka söta små älvor du har där hemma =)
tråkigt att ni inte kunde gå på bio allihopa men hoppas ni får en mysig bio på anna och farbrorn istället

#5 - Christine

Vilken härlig bild. Berätta gärna hur Lilla Anna och Stora farbrorn var för vi hade tänkt gå och se den!

#6 - Tess

Härliga vingar! Köpte liknande till Connor när jag var på Gekås förra veckan.