bambi

Polarn o. Pyret släpper en kollektion i samarbete med Finsta
Polarn o. Pyret släppte idag en kollektion tillsammans med streetkonstnären Finsta. Superhäftigt att dom vågar testa något nytt! Synd bara att det inte var så många plagg i kollektionen (bara sju olika plagg, varav två är accessoarer och två andra är underkläder). Men jag gillar det jag ser, speciellt denna snygga huvtröja som kostar 399 kr.!
 
#1 - Ulle

Jag såg också det och håller med, ganska få plagg, men kul att de vågar ta ut svängarna lite och att det är ekologiskt! :)

#2 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag fastna oxå för mycket när jag fick se förhandskiken på kläderna men kändes lite väl onödigt att köpa på sig massor i "växa lådan" till Vincent då den passa större barn tyvärr får jag säga..

#3 - Nadja Karademir

Vart besviken på att det var så få plagg när dem var så fina

#4 - FIA FIT - FITTASTE MAMMAN I STAN?!

Snygg! Jag spanade in de där och tänkte att jag ville köpa en till Loppan men tyvärr har de sönder alla kläder på fem dagar :-)

#5 - Anonym

Jättefina plagg,shoppade!