bambi

Tingeling och Vingarnas Hemlighet
 
Igår blev det Tingeling för mig och Leah ändå. Jag var lite oförskämd och kramade ingen, utan hälsade på alla från avstånd. Jag vill inte råka smitta någon! Leah tyckte det var väldigt spännande att få komma iväg på utflykt själv med mig så då skulle en massa leksaker med också  ;)
 
 
Leah är ju inte riktigt van vid att se på långfilm. Hennes tålamod brukar räcka till ett 10-minuters avsnitt men när det fanns chips så gick det bra att sitta still! Men när jag blev kissnödig coh tog med henne ner på toaletten så frågade jag henne sen om vi skulle fortsätta och se Tingeling och då svarar hon "Nej, hem Zack". 
 
Gullungen saknade sin storebror, så vi åkte hem efter ca 30 minuter av filmen. Men hon har pratat mycket om Tingeling sen dess så det verkar som om filmen gick hem i allafall  :)
 
På väg hem till storebror!
#1 - Jenny - mammaliv i Nashville

Dom verkar ha en så otroligt fin syskonkärlek, Zack & Leah. Det är väldigt fint att "se" som läsare. Trevlig söndag på er!

#2 - Anonym

Du har en så himla mysig blogg! Tack för det:)

Svar: Tack själv! :)
bambi

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Härligt det där med syskonkärlek :-)

#4 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Hihi så söt hon är. Kul att det blev en kortis av filmen iaf, men klart det blev tomt utan brosan :-)

#5 - Lotta

Mysigt att få lite mamma/dotter-tid =)

Men otroligt sött att hon hellre ville hem till storebror, som hon ändå träffar varje dag.. det är syskonkärlek det! =)