bambi

Tomten är vaken - en ny bok av Astrid Lindgren!
När jag fick höra att det skulle släppas en ny bok av Astrid Lindgren så trodde jag knappt att det var sant? Men det är det! Man har hittat Astrids gamla manus på "Tomten är vaken" som alltså inte är utgiven ännu.
 
Preliminärt releasedatum är den 22 oktober (alltså om bara 12 dagar!). Jag tänker helt klart beställa den till barnen och ser så fram emot att få läsa den om och om igen för barnen ända fram till jul!
 
Man kan ännu inte beställa boken men man kan "bevaka" den både hos Adlibris och hos Bokus.
 
 
 
#1 - Katja

Tack för tipset! Helt underbart! :D

#2 - Lotta

Underbara Astrid! =) Helt otroligt att det kommer en ny bok att älska, som dessutom handlar om tomten! Kan ju inte bli bättre! :)

Den kommer jag läsa för barnen om och om igen, vill ju att dom ska älska Astrids böcker och filmer lika mycket som jag gör...

#3 - Karolina

Åh så roligt:) Den ska jag absolut beställa till min dotter också.

#4 - michaela- med syskon i magen ♥

nejmen så himla spännande! jag hade ingen aning!

#5 - Helena

men vad kul! Den måste jag kika på till Eskil :-)
Jag är en julgalning så jag har redan börjat sjunga julsånger hemma så han lär sig i tid till jul haha :-)

#6 - Jenny - mammaliv i Nashville

Men så fantastiskt!! Måste måste beställa den! :)

#7 - Sandra

Åh! Tack för tipset! Blir till att beställa den. Perfekt som julklapp :)

#8 - Li

Helt fantastiskt! Jag måste införskaffa den, boken ges dessutom ut på samma dag som min dotter kommer att komma till världen. Ser fram emot att läsa den för henne i framtiden=)

#9 - Mamma Maria

Åh, vilket bra och roligt tips! Den vill jag ju helt klart ha!