bambi

Underbara Barn Mässan igen
 
Ja, idag var alltså hela familjen på Underbara Barn Mässan! Det var sjukt mycket folk där idag. Först fick vi stå i kö jättelänge bara att komma in, sen gällde det verkligen att hålla koll på barnen bland all folk!
 
 
Det blev inte så mycket shoppat idag. Vi åkte dit mest för att barnen skulle få leka, men jag köpte faktiskt två stycken älv-vingar till barnen som dom kan ha när vi ska på Tingeling-premiären nästa helg!
 
 
Vi besökte Nestlés monter där man fick testa deras nya smoothie som är bara 100% ren frukt. Min Frukt heter den.
 
 
Sen blev det en massa massa lek. En favorit var att köra bilarna.
 
 
Fikapaus! Jag hade bakat Zoo-cupcakes (med Zoo-frosting), riktiga godis-bakelser! Recept dyker upp senare i bloggen, förstås  ;)
 
 
Barnen tyckte det var väldigt spännande att prova brandmanskläder och att få provsitta i en riktig brandbil.
 
 
Helt klart en jätterolig dag för barnen! Vi var där med våra vänner Linda, Annie, Magda och Daniel (även om dom inte syns på bild för vi tappade bort varandra en hel del när våra barn sprang åt olika håll).
#1 - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Melvin kände igen er från biopremiären igår fast han kom inte ihåg att barnen hette Zack och Leah :-)

Vi var där i några timmar men fy vad folk det var. Hann dock prata med några utställare samt att sambon och Melvin hängde vid allt det roliga som gick att leka med.

Blev bara en Halvanbok shoppad samt att Melvin för egna pengar ville köpa lite Lego Friends.

#2 - Ylva Nilsson - stadigare

Ser helt fantastiskt ut! Härlig bild den med brandbilsbesöket :)

#3 - Emma & Wilma

Var en rolig och bra mässa, men vi var helt slut efteråt! :) Var där igår och då var det lagom med folk.

kram

#4 - Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Ser jätte roligt ut jag hoppasjag kan komma nästa år istället när min lilla är lite större.

#5 - Mamma Natta

Åh så mysigt! Jag hade så gärna velat åka dit men min dotter är hos sin pappa i helgen.

#6 - Mamma Natta

Åh så kul. Hade så gärna velat åka dit men min dotter är hos sin pappa i helgen.

#7 - Longevity - en blogg om hälsa

Ja det ser ut som ungarna trivs :-)