bambi

Vill ni också testa nya Philadelphia Marabou?
 
Jag fick ju hem Philadelphia Marabou för att testa och nu har även ni möjlighet att testa Philadelphia Marabou! Passar bra på smörgåsen eller varför inte testa att baka Chokladcheesecaken som jag gjorde??
 
Dom TIO första som lämnar en kommentar till detta inlägg får hem produktcheckar som dom kan lösa in i butik och få testa Philadelphia Marabou!
 
P.S. Ni som var sugna på att se biofilmen "Lycka till och ta hand om varandra" får veta senare idag om ni får biobiljetter!
#1 - Sofia

Vart lite sugen på att testa chokladcheesecaken, så det hade ju passat bra med lite Philadelphia!

#2 - Helena

Jag vill gärna testa! Blir nog en chokladcheesecake i så fall, är inte så sugen på idén med choklad på mackan.

#3 - Ester

Oh, vill gärna prova! Vore kul med nåt nytt att baka med!!!!

#4 - Therese

Skulle vara kul att prova denna nyhet. Speciellt på mackan kan jag tänka mig att det är gott

#5 - Maria

Jag vill gärna testa! :-) Verkar supersmarrigt, och din chokladcheesecake hade jag lätt provat att baka. Mums!

#6 - Helena - mamma till storA och lillA

Mums, skulle nog passa en chokladälskare som mig :-)

#7 - Moa

Vill jättegärna prova, den låter riktigt god och rolig att använda till bakning.

#8 - Kristin

Jag blev så sugen på att testa cheescaken! Hade varit kul att prova :-) kram

#9 - Emelie

Åh det låter ju jätte gott.
Det skulle gärna prova det!

#10 - Våga Drömma - Anna

Åh! Jag letade efter den i butik igår efter ditt inlägg så jag vill absolut testa! :)

#11 - Thina

Detta skulle jag gärna vilja överraska familjen med. Tål själv inte choklad så i min familj finns det aldrig någon choklad eftersom det är jag som handlar.

#12 - Mamma till Eddie & bebis i Oktober 2012

Hoppas jag är en av dom 10 första jag och min sambo pratade om att det vore kul och testa detta ....

#13 - Emelie med Hugo&Vilma

Men då.... ATt jag aldrig lyckas :-(...

//Emelie

#14 - Emlisch

Jaa synd att ja inte va bland de 10 första :(

Ha en fin dag!

#15 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Men då att jag alltid ska vara försent ute. Jaja bättre lycka nästa gång ;)

#16 - Sofi

Jag hade gärna velat vinna detta. TYckte Chokladcheesecaken såg himla smarrig ut. Hoppas den kommer ut i butiken snart! Ha en bra dag.

#17 - Linda

Jag testar gärna!

#18 - Fiffi

Jag vill gärna testa denna :) choklad älskare som jag är

#19 - Suzanne

Här trodde jag att jag var snabbt ute men oj vad många som hunnit kommentera :)
Jag ska testa din chokladcheesecake iallafall för den såg så god ut! Vanligtvis är jag inget större fan av cheesecake men den här måste jag prova.

#20 - loova

Åh nu hann inte jag :( får försöka pallra mig till affären och köpa ist

#21 - Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag var för långsam ;)

#22 - Sanna

Nu antar jag att jag är för sent ute, men vill gärna testa annars.

Kram Sanna

#23 - Emelie - Mamman som älskar vitt

Attans:( att man såg detta nu!!
Får leta denna på affären senare idag :)

#24 - jessamy

ja tack :)