bambi

Nå, vad tyckte ni om Project Runway Sverige?
 
Såg ni på Project Runway Sverige igår? Vad tyckte ni? 
 
Jag fullkomligt ääääälskar den "vanliga" Project Runway så jag såg verkligen fram emot den svenska upplagan. Jag måste säga att jag gillar deltagarna. Dom har hittat jättemånga intressanta deltagare. Däremot så tyckte jag nog att domarna och Sofi Fahrman "härmar" den amerikanska upplagan lite väl mycket. Kändes lite krystat ibland och jag önskar att dom bara skulle göra sin egna grej så att det hela blev lite mer naturligt.
 
Här kommer dom två vinnarna i Libero-tävlingen också, väntar fortfarande på svar från Cleaning Services angående vinnare där. Men, grattis till Tracy och Carro så länge!  :)
 
Åh vilken toppentävling! Är dålig på att motivera men vem behöver inte blöjor? Kritorna skulle bli en jätteuppskattad 1årspresent nu när Amy fyller år i oktober, och bubbelbadet vore underbart att vinna då vi flyttar till en lägenhet med badkar 1a december! Amy älskar verkligen att bada men nu har vi bara en tråkig duschkabin ;) 
Håller tummarna så det gör ont!
 
Carro 
Åh vilket härligt paket! Jag är en sucker för kit av olika slag och som ensamstående mamma så är ekonomin inte den bästa och blöjor är ju en sån grej som inte kan prioriteras bort när man har en liten skrutt...därför skulle det här paketet vara perfekt för mig! Så kan jag lägga lite pengar på något roligt till ungen min istället! 
Tack för en inspirerande blogg! 
Kram
#1 - Anna

Jag tittade fast jag inte hade tänkt det... trodde Ensam mamma söker började 20 istället för 21 men TV:n fick stå på och jag tittade med ena ögat, typ. Tyckte att det var helt okej! Har aldrig sett Sofi Fahrman förut men hon verkar ju vara en gullig tjej.

#2 - Gaymasen

Agree! Jag kommer dock fortsätta kika, älskar Project Runway. Och så får man tänka att det var första avsnittet = nervositeten. Men hoppas det inte hela tiden blir copy-cat rakt igenom :)