bambi

Ätbart guld
 
Jag sitter här med världens bakelse! Den har till och med ätbar guld på sig! Har ni testat det nån gång? Jag tror faktiskt inte att jag har det... ska bli kul att testa!
 
Den kommer från dagens event som jag var på, som hölls på inget mindre än Chokladfabriken! Jag berättar mer om den imorgon. Nu ska jag se på Dallas (som jag missade igår eftersom jag var så trött) och sen ska jag se på premiären av Hela Sverige Bakar!
 
P.S. Ni glömmer väl för tusan inte att vara med och tävla om en hemstädning och en overall från Didrikssons?!?
#1 - dianasdrömmar

Men mums vad gott, jag ska gå och sova snart så jag är pigg tills imorgon :) kramar Diana

#2 - Bella

Bara så du vet ger du mig jättemycket inspiration & förslag när det gäller bakning. Bakat snickerskladdkaka idag :)

Svar: Va roligt att höra!! :)
bambi

#3 - frubalken.blogg.se

jag ska också se hela sverige bakar =)

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Tack! Jag njuter för fullt. De här resorna med erfarenhetsutbyte är de mest givande :-)

Bakelsen ser livsfarligt god ut :P

#5 - Susanne

Men så smarrigt

#6 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Oj vad gott det ser ut! Har en guld och silverspray från USA som står och väntar på mig i skåpet - men inte riktigt bestämt vad jag sak göra än... ;) Tips?! ;)