bambi

Bloggfika med Lofsan och Tumadre
 
En av dom bästa grejerna med bloggen är ju att jag får möjligheten att träffa så härliga människor, som jag inte skulle ha träffat annars! Som dom trevliga tjejerna Lofsan och Tumadre! Det är verkligen jätteroligt att träffas en stund och snacka bloggar, barn och annat. Det är rätt så skönt att kunna prata blogg med några som förstår.
 
 
Jag hade med mig mitt absoluta favoritbakverk - Cookiebrownies. Jag brukar inte baka samma sak flera gånger, i och med bloggen så bakaar jag oftast bara saker en gång och sen provar något nytt för att ha till bloggen. Men just dessa har jag nog bakar 4 gånger, så det säger lite grann om hur goda dom är  :)
 
 
Medan vi satt och fikade i köket så satt barnen och roade sig med iPads och iPhones  :) 
 
Tack för en trevlig fika tjejer, det får vi snart göra om igen!  :)
#1 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma

Tack för sällskapet!
Hoppas på en ny dejt snart igen!

#2 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två

Tack för sällskapet!
Hoppas på en ny dejt snart igen!

#3 - Johanna

Ja det är underbart med bloggen, man träffar så många nya människor som man inte fått chansen!

de där kakorna såg goda ut :)

#4 - ladydahmers.blogg.se

SNART IGEN JA

#5 - Rita

Det är jättebra att du delar med dig av en massa bra recept i bloggen! Just Cookiebrownies bakade jag för 6 veckor sen på min minstings dop och de var supergoda! Tusen tack för receptet!!

Svar: Toppen att det uppskattades! :)
bambi