bambi

Cupcakeställ

Om ni är som jag och älskar att baka cupcakes så bara måste man ju ha ett cupcakeställ! Jag har faktiskt just detta cupcakeställ (fick den i julklapp av finaste Linda!) och den är perfekt vid kalas eller när man ska bjuda på cupcakes. Den finns just nu att köpa på Campadre med 100 kr rabatt och alltså då bara 129 kr! Passa på!
#1 - Lola

Fint muffinställ :)

#2 - Heidi

Jag köpte ett exakt likadant, tror jag, på Claes Ohlson för typ samma pris. Perfekt! :)

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Ett sådant hade Cecce och Fnulan på kafferepet :-)

Svar: Ah, så synd att jag missade kafferepet! Hade sååååå gärna velat varit med!! :)
bambi

#4 - Marja - Baka Sockerfritt

Ett riktigt snyggt ställ!

#5 - Longevity - en blogg om hälsa

Ja det var mysigt men man kan ju inte vara med på allt tyvärr