bambi

Dagens post
 
Ni kan hitta en intervju med mig om min återförening med min syster i USA i senaste numret av Allers. Blev dock lite besviken intervjun kortades ner väldigt mycket. Fotografen höll på i 45 minuter och tog en massa bilder, så det var lite synd att det "bara" blev en bild (plus en av mina egna privata bilder). Jag blev även lovad att jag skulle få några av fotografens bilder maialde till mig men det har jag inte (kanske i och för sig bara glömt) och journalisten sa att hon skulle skriva med min bloggadress (alltid bra med lite extra trafik) men det gjorde hon inte heller... Lite trist men själva artikeln blev väldigt bra tycker jag. 
 
 
Sen så har jag även fått hem en GlossyBox! Wow, va lyxigt det kändes att öppna den fina lilla asken! Inuti fanns det foundation, serum till håret, läppskimmer, body lotion och läppstift. Läppskimmern luktade verkligen godis!! Foundationen från MaxFactor är sån där 3-i-1 med primer, foundation och concealer i ett. Låter ju fruktansvärt praktiskt! Den lanseras inte förrän i slutet av september egentligen.
 
 
Tusen tack GlossyBox för den fina presenten!
#1 - anna

tråkigt att det blev så med bilderna men kul ändå att vara med i en tidning så

#2 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Trist att det inte blev som du förväntade dig, men att det blev helt ok. Jag vill också ha Glossy Box, men får vackert vänta till de kommer till Norge. Om tio år eller så. :(

#3 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Trist med bilderna och adressen.. Men kul att artikeln blev bra

#4 - Jenny - mammaliv i Nashville

Vad roligt det måste vara med alla paket som kommar dagarna i ända! ;)

Svar: Ja, det är verkligen det! Känner mig väldigt bortskämd ibland :)
bambi

#5 - Katarina

Kul att få vara med i en tidning! Önskar dig en fin fredag!

#6 - dianasdrömmar

Superfin bild på dig, menen stor miss att dom missade din bloggadress :(.Ses vi utanför idag strax före kl 12? kram Diana

#7 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Känner igen precis det där med att fotografen "glömde" maila bilder. Jag fick aldrig några. Och intervjun som gjordes med mig kom inte med alls, så det blev ingenting å ingen hörde av sig. Det var expressen.

#8 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Tråkigt att inte bloggadressen kom med, reagerade faktiskt lite på det. Som bloggare vill man ju gärna komma ut i media också :)

Och kan du inte maila och fråga efter bilderna? Vet att jag gjort det nån gång till lokaltidningen här och har då till och med fått hem bildere direkt ...