bambi

En kväll i lyx och flärd
Linda, Malin, jag, Nina och Mirka igår kväll
 
Igår kväll var jag inbjuden till Radisson Blu Strands 100 års jubileum. Wow, vilken lyxig fest dom bjöd på! Det bjöds på canapéer, ostron, champagne, mm.
 
 
Jag testade ostron för allra första gången (jag gillar varken fisk eller skaldjur) men jag fick inte ner det. Det gick bara inte! Jag förstår inte alls njutningen av att svälja nåt slemmigt som man knappt känner smaken av.
 
 
Däremot så njöt jag desto mer av Gula Änkan och cupcakes :)
 
 
Tack Radisson Blu Strand för en supertrevlig kväll! Det är inte varje onsdagkväll man får bjuta av sån lyx!  :)
 
 
Och tack tjejer för det trevliga sällskapet! 
 
#1 - Carola

Såg dig i Allers igår! Kul att hitta en av sina favoritbloggerskor där :) Visste ju allt redan men kul ändå ;)

#2 - Hälsosamma Hanna

Hej,
Vill bara säga att du var jättesnygg med lockigt hår. Har du gjort det själv?

#3 - Maria

Åhh vad nice fest och vilka tilltugg! Men jag håller med om ostronen. Urk!
Kram

#4 - Alfva

Jag ÄLSKAR skaldjur, men ostron? Fi farao säger jag bara.

#5 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Såg riktigt lyxigt ut! förutom ostronen då.... hade nog föredragit några andra skaldjur!

#6 - Niiinis Bloggfamiljen

Ja men ååååååh så fina bilder!! Vad trevligt vi hade och vilken lyxig kväll! Mer sånt... :)

Du var sååå fin i håret! :)

Massa kramar // Nina

#7 - dianasdrömmar

Vilken härlig kväll ses imorgon kram Diana

#8 - Martina

Men åååååh varför tackade jag nej till det där då?!
Måste ha haft hjärnsläppt haha

Svar: Det var synd att du inte var där! Hade varit skoj! Men vi ses nog snart på något annat event :)
bambi

#9 - Marie

en tutorial på hur du gjorde håret, Snälla! Jag har kort hår och vill fixa tll det men har noll inspiration. Det där var jättefint!

#10 - Anonym

Oj, va fin du var i håret!!

#11 - Anonym

Oj så fina ni var! och vad fin festen verkade vara!

#12 - Lina

Wow vilken trevlig kväll å va fina ni var :)