bambi

En två och ett halvt åring som gärna hjälper till
 
Leah hjälpte mig att baka chokladcupcakes igår, som ni kanske ser  :)  
 
Vi umgicks bara hon och jag medan maken tog med Zack på simskolan. Leah börjar bli så stor, svårt att förstå att min lilla "bebis", min minsting, snart är 2 ½ år!! Hennes favoritord just nu, som hon hela tiden kör med är: super (som i supermycket, super-Leah, mm) och gärna (titta på Apa gärna = Nicke Nyfiken).
 
Hon tycker att det är jätteroligt med sin nya säng, även fast det är Zacks "gamla" säng. Tror inte riktigt att barn ser det så. För sängen har nu hennes mjukisdjur i sig och hennes sängkläder och den står på andra sidan rummet, så det blir nog inte riktigt samma säng som Zack hade. 
 
Hoppas att ni får en fin söndag allihop!
#1 - Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men så underbart söt man får vara då :) Och jag hade nog oxå velat äta ur skålen :) Mums!!

ha en fin söndag

#2 - dianasdrömmar

Mysigt med hjälpreda i köket :) här har vi också bakat igår kram Diana

#3 - Sabine-Välbefinnaren

Vilken dröm att f slicka på en slickepinne! Världs lycklig! Härligt foto. Kram