bambi

Födelsedagsfirande med kossor och kundkorgar vid dörren
 
Eftersom det inte var något kalas idag så fick Zack vänta med tårtan och istället mumsa på bullar. Det blev även köttbullar och pasta till middag, enligt hans önskan. Det verkar som om han fick en väldigt trevlig födelsedag idag  :)
 
Det var rätt så passande att det ringde på dörren idag och att det stod en ko utanför dörren. Men Leah trodde att det var en björn (??!?) och sa hela tiden "björnen" "hejdå björnen"... haha...
 
 
Ja, man får ju en hel del konstiga bud som bloggare..... och jag fick inte bara ett bud utan två bud idag. Det andra såg ut så här:
 
 
Det roliga med detta är att jag väldigt länge har sagt (senast igår) att jag skulle vilja ha en kundkorg på jobbet. Så att det ser ut som om jag går och shoppar hela dagarna... nej, men för att ha alla papper, böcker, whiteboardpennor, bläckpennor och dator i. Det är ibland rätt mycket saker att kånka på som lärare, så jag har läneg sagt att jag önskar mig en kundkorg på jobbet. En kollega tyckte jag skulle sno en från nån matbutik, men det känns ju inte så bra! Men nu slapp jag det!  ;)
#1 - Caroline

Men åh, så fuskigt! Vilken glass fick ni?

Svar: Någon ny sort - "core" (finna tre storter).
bambi

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Vad rolgt med bud! Grattis till Zack!

#3 - dianasdrömmar

Grattis till Zack, att bli firad av en kossa var väl inte så dumt :) ses på fredag kramar Diana

#4 - Fröken M

men åhhh vilka roliga bud !! här kommer det aldrig någon kossa och hälsar på !? ;)

#5 - Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

härligt med bud hem!

Och så fick du ju en snyggare varukorg än vad de flesta i plast är ;)

#6 - Yohannas.se

Men guuuuuu så lika barnen är?!

#7 - En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men varför kan inte kossan kom hit upp till norrland och plinga på min dörr också? ;)

#8 - Lina

GRATTIS t Zack i efterskott :) Vilka trevliga bud du får :) Vad e du på för skoj ikväll??? Alllt bra m er? kram kram