bambi

Godsaker
Tittar på Hela Sverige Bakar och denna utmaning hade jag helt klart klarat av bättre än den förra. För just Drömtårta har jag bakat många gånger. Det var typ min favorit när jag var tonåring! Men det är ju fruktansvärt gott också! Jag undrar vad jag hade fått för betyg på min....? Jag fick frågan om vilka cupcakes jag hade bakat om jag hade varit med och då hade det nog blivit Cookies and Cream, Peanutbutter chocolate cupcakes och Hallon och choklad cupcakes (eller kanske en hallon och vanilj cupcake?).
 
Igår luktade det härligt av söt citron i hela köket. Vad det blev? Det får ni se imorgon!
 
Så vackra rosor och god Bellini jag fick njuta av idag!
#1 - Jenny - mammaliv i Nashville

Måste leta upp det där bakprogrammet alla pratar om! Så kul med inspiration & bra svenska program :)

Svar: Dom borde finnas på tv4play!
bambi

#2 - dianasdrömmar

Är helt övertygad om att du hade fått högsta betyg vännen kram Diana

#3 - Ann

Utan att någonsin ha ätit av dina bakverk, men genom att ha sett dem här på bloggen och läst dig mycket så tror jag att du hade ÄGT tävlingen.

Svar: Tack! :)
bambi