bambi

Jag kan ju inte ta åt mig äran....
 
Va roligt att så många gillade frisyren som jag hade igår. Det var faktiskt inte jag själv som gjorde den, så jag kan absolut inte ta åt mig äran. Utan det var Nina som var så snäll och fixade mitt hår! Så nån tutorial blir lite svårt att fixa. Ska kanske träna lite på att fixa håret så själv så kanske det kan komma en tutorial i framtiden. Jag kan i allafall berätta att hon använde sig att min plattång när hon fixade lockarna  :)
 
 
Men det var jätteroligt att få ha lite lockigt hår. Det har jag nog inte haft sen jag var tonåring och jag är inte heller sån som fixar till mig så mycket. Sminkar mig nästan aldrig och gör inte så mycket med håret heller, men nån gång ibland är det ju roligt. Så det kan vara kul att kunna göra så på sig själv faktiskt...  :)
#1 - Hondjur

Tutorial eller inte ... görsöt var du i alla fall! :) Och grattis till Lillen!! :)

#2 - alexandra

Jösses din design är helt borta och inget är där det ska, iaf inte nu när jag gr genom bloglovin. Är det bara jag?

#3 - alexandra

Jösses din design är helt borta och inget är där det ska, iaf inte nu när jag går genom bloglovin. Är det bara jag?

Svar: För mig funkar det... även genom Bloglovin'. Får se om det är någon mer som säger till....
bambi

#4 - LILITH - boktokig mamma med Borderline

Förutom att bakgrunden fattas här längst ner på sidan, och footern är borta så ser allt ut som det ska. Headern är dock bara en bild numera.

#5 - alexandra

Nu gick jag in " som vanligt" och då funkar det, får se när du uppdaterat igen :)

#6 - Magdalena

Hej!
Fina lockar du fick"! Undrar vilken platång användes; det finns så många...
Kram, Magdalena

Svar: Min plattång kommer från LookFantastic och är av deras egna märke. Så egentligen ingen speciell plattång :)
bambi

#7 - Sofia

JÄTTESNYGGT :)