bambi

Kalas-presenter!
Zack fick så många fina presenter igår! Tusen tack till er alla!! Verkligen!!
 
 
Det blev en hel del lego och det är alltid uppskattat - hos båda barnen! Duplot var till Leah från min moster Gun  :)
 
 
En jättefin Pippi-servis som Zack blev så glad över (och utbrast "en sån har jag önskat mig!") fick han av min fina kusin Linda och hennes familj. Spel (från min vän Linda) och nån robot som man kan bygga ihop och en massa pennor blev det också.
 
 
Det blev ju en hel del Pippi-grejer förstås. Ett fint Pippi-förkläde från Natashja, Pippi-plånbok, Pippi-strumpor och inte mindre än FEM Pippi-filmer från lite olika personer. Helt otroligt nog så blev det inte en enda dubblet av filmerna!
 
 
Sen blev det bilar-Monopol, böcker och ett jättefint Nalle Puh lakanset! Så mycket fint! Tusen tack till alla!
#1 - Hanna Karlsson

Vad mycket fina presenter. :-)

#2 - Om Hondjuret

Gudars, vad mycket fint!! :) Man kan ju tycka att man borde fylla år bara liite oftare när man ser det där ;)

#3 - Malin

Det där duplot är så sjukt gulligt! Härhemma är det jag, inte dottern, som får bultande hjärta av sånt :)

#4 - Emma & Wilma

Vilka perfekta presenter! Vi funderar på att önska oss Duplo till vår 1-åring i julklapp, men funderar på hur länge de leker med det...När började Zack med vanligt lego?

Kramar

Svar: Zack började nog leka med vanligt lego för ett år sen ungefär, men han leker fortfarande med duplot. Det är väldigt behändigt att ha duplot lättillgängligt medan det vanliga legot lägger vi upp på en hylla och det får barnen leka med vid köksbordet (så att det inte blir lego överallt).
bambi