bambi

Me&i Bloggers Collection
Från den 3 oktober så kommer man kunna köpa kläder hos me&i från The Bloggers Collection. Där några kända bloggare har designat några kläder. Idag släpptes dom första bilderna och först ut var Amanda Schulman och Anita Schulmans kollektion. 
 
Vad tycker ni...? Min favorit var nog strumpbyxorna högst upp till vänster.
 
#1 - Martina

Ja, det var nog också mina favoriter av dem.
Ska bli spännande att se vilka de andra kända bloggarna är. Vågar man hoppas på iallafall EN manlig bloggare som fått designa?

Svar: Jodå, Martin Melin är med och designar! Bilderna på hans kläder kommer på fredag :)
bambi

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Kul att bloggare får chansen! Själv är jag på Sri Lanka och blir bortskämd med inhemska rätter. Jobbar med projekt kring psykisk ohälsa och träffar de mest underbara av människor! Längtar hem till barnen annars är det paradiset på jorden!

#3 - Anonym

Tyckte att koftan möjligtvis är fin, men så trist med allt grått.

#4 - Frida - en liten blogg om en liten familj

Jag tyckte att den grå klänningen var fin, men det är inget som jag skulle köpa.

#5 - Hondjur

Åh! Strumpyxorna var görfina. Och klänningen längst ner.. och tightsen i leopardmönster ;)

#6 - Miasmil

Jag tyckte att tightsen nere till höger var fina, annars var det inget för mig.

#7 - Yohannas.se

Åhhh,,, fiiina - lite mer min stil än Me&I annars!!

#8 - Helena

Köpte kläder från Me and I för första gången för några veckor sedan - två tröjor till Eskil och en tröja till mig själv. Kikade lite snabbt på Schulman-kollektionen och tycker det var synd att den var så flickig - och bara för flickor.. kunde de inte gjort en vanlig tröja i samma tyg?
Eskil är väldigt inne på grävskopor just nu och valde grävskopetröjan själv - jättehärlig klarröd färg :-) Blir nog en storfavorit hemma :-)