bambi

Mer ordning i barnens rum
 
Ända sen vi tapetserade om i barnens rum (för lite mer än 1 år sen) så har jag planerat att ha ett skåp eller en hylla ovanför barnens leksaksspis. För att ha deras leksakskastruller och sånt där. Jag har letat och letat men det har varit svårt att hitta en lagom liten hylla faktiskt. Men nu fick det bli denna från IKEA som heter Udden och kostar 350 kr. Vi skippade att sätta dit skåpsluckan och satte upp den rätt så långt ner så att allt blir mer lätttillgängligt.
 
På hyllan finns även Zacks nya Pippi-teservis som han fick i födelsedagspresent!
#1 - dianasdrömmar

Åh, vad fint det blev, vi lever just nu i dammoln här hemma och slänger massa men sen kommer det roliga :) Klart att jag vill följa med på fredag, vad är det för kul? kramar Diana

Svar: Men va roligt att du kan följa med! Det är på Rival, som har nypremiär av deras bar. Det börjar kl. 19.30. KRAM
bambi

#2 - Linnéa

Hej. Vad är det för skåp i hörnet?

Svar: Det är ett gammal skåp på IKEA. När jag kollar på deras hemsida nu så hittar jag dock inte det....
bambi

#3 - Kajsa ♡

Smart! Och vilken himla fin tapet!! :)