bambi

Min fredag
 
Idag blev det lite fika och lunch med Natashja (även Cissi dök upp en sväng). Jag provade en Raspberry Chocolate Brownie som var supergod!
 
 
Vi diskuterade bloggar (och allt däromkring), hur man överlever en zombie-attack och mycket annat.
 
 
Sen gick vi en liten shoppingrunda och jag kom hem med två påsar med lite allt möjligt. Bland annat denna outfit från Lindex till Zack:
 
 
En rosa dö-skalle t-shirt som jag vet att Zack kommer att älska då han just nu älskar rosa och sjörövare. Sen ett par fodrade jeans med regnbågsmuddar både upp till och ner till! Hur sköna och fina som helst! Älskar dom söta Bamse-knapparna vid fickorna  :)  
 
Jeansen kostade 249 kr och t-shirten var det rea på så den kostade bara 30 kr.
 
 
Dagens ungar somnar med en mobiltelefon istället för en nalle  ;)
#1 - Nelin

Haha, gulle Tamlin då! Mitt barn höll på att somna på ipaden igår, det hade sett roligt ut men jag avstyrde det.

#2 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Å vad god den där Brownien såg ut! Hoppas du får en toppenhelg

#3 - Anna - Med Alvora i famnen, en framtid av spänning

Men så söt! Som somnat med mobilen :)

#4 - esterii

Hej hopp, ny här, men den bilden såg jag ju hos ladyn..

Svar: Välkommen och hoppas att du tittar in snart igen :)
bambi

#5 - britta bloggar

åh ska kolla in de där jeansen, fodrade jeans med mudd är ju väldigt praktiskt!

#6 - Longevity - en blogg om hälsa

Haha Nalle som nalle :P
Ikväll åker jag hem ttill mina små skitungar ;-) Har varit en toppenresa men skall bli sskönt att kkomma hem.

#7 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Jättefina jeans :)

#8 - Tina

Men det är ju en (yuppie)nalle.. ;D

#9 - Nenna

Åhh! Fanns döskalletröjan i rosa också! En aning avis här nu. ;-) Våran butik är så litrn att de inte tar in alla sorters kläder, surt! Den tröjan hade Sebastian älskat!!

Svar: Det var extrapris på den så den kostade bara 30 kronor dessutom!
bambi

#10 - Nenna

Det är sällan jag har sådan tur när jag handlar kläder. Är det väl rea på något jag gillar finns inte storleken eller så är den nya färgen i den nya kollektionen och därför inte på rean.