bambi

Nu kan höstslasket komma!
 
För ett tag sen så fick vi hem ett bud från Crocs som sponsrade hela familjen med nya skor! Perfekt nu när hösten är på antågande med regn och slask.
 
Jag älskar mina stövlar som ser nästan ut som ridstövlar. Jag kan ha dom till jobbet (vilket jag faktiskt har idag) och sen direkt gå till förskolan och hämta barnen och hoppa i pölar med dom!
 
 
Alla stövlar har praktiska handtag också. Det är perfekt för barnen att kunna bära dom ordentligt t.ex. om dom är smutsiga och behöver sköljas av. Det gör dom även lättare att ta på, bara att dra i handtagen!
 
Zack älskade även färgen på hans nya stövlar så han blev lite extra glad för sina  :)
 
P.S. Just nu har Crocs två roliga tävlingar på sin Facebook-sida. En där ni också kan vinna skor till hela familjen men också en där man kan vinna en resa!!
#1 - Bee

Åh vad lyxigt! Där sparar du många hundralappar!

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Fniss, kan man vinna till hela familjen även om den består av nio personer tro :P Får kolla upp det :-)

Svar: Gör det! Tänk va mycket pengar ni skulle spara!! :)
bambi

#3 - Yohannas.se

Väljer barnen färgerna själva eller gör du det?

Svar: Varken jag eller barnen valde utan det var Crocs som gjorde det!
bambi

#4 - Lisen

Snygga!

#5 - M

Hejhejhej!

Har du hoppat av "Pippi på svensk fågel"? :(

Svar: Ja, det har jag!
bambi