bambi

Söndag
Zack hittade en liten kompis idag på bussen
 
Idag tog vi faktiskt oss iväg och reklamerade den där mattan som hade blivit rosa. Det var inga problem trots att vi inte hade kvar kvittot. Tack, Åhlens! Men däremot så hade mattan utgått så vi kunde inte få någon ny så istället fick vi ett tillgodokvitto.
 
Sen hämtade vi ut lite paket, bland annat Missoni-kläderna som jag lyckades beställa på Lindex-hemsida. Alla plaggen var jättefina, så jag blev jättenöjd! 
 
Nu ska jag planera lite och rätta lite! Mina elever har läst boken 1984 och ska diskutera den imorgon så några diskussionsfrågor måste förberedas  :)
 
P.S. Glöm inte att vara med och tävla om blöjpaket från Libero, två stycken vinner! Vinnaren av hemstädningen kommer så fort städbolaget har utsett en vinnare!
#1 - Dan Syndrom - årets papa 2013

härlig bild med flugan!!!
idag har jag varit med knoddarna 3 och tittat på små söta djur instängda i burar! läs och gråt!

#2 - Carolin

Skönt att det gick att ordna!

Åhlens där jag bor tar inga byten eller reklamationer utan kvitton. Försökte reklamera dotterns vita keps med röd rand som blev rosafläckig efter tvätt enligt tvättråden men både här och i en affär 13 mil bort blev det blankt nej. Det handlade ju bara om 50 kr men trots det...

Svar: Men va konstigt! Men är det en keps som finns att köpa i andra butiker också? För denna matta var av Åhlens egna märke, så det var ju inga tvivel på att den kom därifrån.
bambi

#3 - Sofia

Härlig bild med Zack och flugan :)

Och visst var det dumlemuffinsen jag menade.
Otroligt att du kunde lista ut det med min urdåliga kommentar.
Tack för det, nu blir det till att köpa hem saker så jag kan baka dom i veckan som kommer.

Kram Sofia

#4 - dianasdrömmar

Paket är alltid kul att hämta ut :) Ha en fin måndag vännen, hoppas vi kan ses snart kram Diana

#5 - Cissi - mamma till Emma och smurfen

Vilken fin bild! Skönt att det gick att ordna med mattan

#6 - Ulle

Härligt foto! :)