bambi

Torsdag
Torsdagar är det verkligen full fart för mig, men sen så lugnar det ner sig för på fredagar så har jag inga lektioner. Imorgon kommer jag dock få sitta hemma och uggla och vänta på en IKEA-leverans (Zacks nya säng bland annat!). Har i och för sig en hel del att sysselsätta mig med - rätta uppsatser, svara på mail, skicka fakturor, mm.
 
Ikväll är det premiär av Kockarnas Kamp på TV4. Ska ni se på det? Jag älskar att titta på matlagningsprogram, för man lär sig faktiskt en massa tips och trix!
 
 
 
Och här får ni ett litet tips på hur man kan göra mellanmålet eller frukostgröten lite roligare:
 
#1 - Maria

Ja jag kommer absolut att kolla. Älskar matprogram!
Kram

#2 - Jenny- mammaliv i Nashville

Älskar matlagningspeogram! Mina favoriter är Giada & Barefoot contessa! :)

#3 - Heléne

Missa inte "Hela Sverige bakar" på Sjuan som börjar nästa torsdag kl.21:00. Det är tolv kvinnor och män som tävlar om att bli bäst i Sverige på att baka och vinnaren får ge ut en egen kokbok.

Det hade ju varit något för dig Bambi...jag menar du skulle ju så klart ha vunnit :)