bambi

Vad sägs om en groda på huvudet?
 
Åh, måste bara tipsa om dessa urgulliga handvirkade mössor som Todster just nu har kampanj på! Och dom kostar bara 129 kr/st. Älskar dom fina ugglorna och grodan!  :)
 

 
Sen vill jag även passa på och gratulera Emelie som vann åkpåsen från 7AM Enfant! Grattis Emelie!
 
Emilie och Myles                                                                                                
Gillar på fb! Skulle vara fantastiskt roligt att få vinna superfina Le Sac Igloo Kiwi då Myles sover som bäst i vagnen utomhus på dagtid och det skulle vara underbart att kunna gå på härliga långpromenader i vinter utan att oroa sig för att han ska frysa! Jag ställer sällan upp i tävlingar online för jag vinner aldrig men chansen att vinna denna härliga åkpåse ville jag inte missa! 
 
 
P.S. Just nu pågår en stoooor tävling på Ergobabys facebooksida (det är samma företag som har 7AM Enfant) så kika gärna in där och tävla också!
#1 - Emilie och Myles

Tusen tack! Är så himla glad över att jag vann!
Kram

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Ohh, tack för tipset :)