bambi

Är våren på väg i sverige?
 
Nu är det inte så många dagar kvar i denna ljuvliga värme och jag vill inte åka hem till kylan. Säg mig, är våren på väg? Det måste den väl vara? Jag vill helst av allt lägga undan vinteroverallerna när vi kommer hem!
 
#1 - BokMamma

Sakta men säkert verkar våren vara på väg i alla fall i Skåne.

Ni ser ut att ha det himla bra. Blir lite sugen på att åka iväg.

#2 - Bettan

Sakta men säkert på väg. Väldigt sakta, tyvärrr! Imorse fick jag skrapa rutor på bilen, det vill man inte göra i april :(

#3 - Emeli

Njae, vissa dagar tror man att den är på gång. Solen lyser och det är ljuvligt väder, men sen kommer blåsten och isvindar. Igår kom det t.o.m. snö här (Sala, utanför Västerås).

#4 - Johanna

Idag har jag kört skalkläder på min son :-) Fortfarande kylig morgon med dagarna i Göteborg ligger på ca +5-8 grader.

#5 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Nope, tyvärr, det snöade idag senast :( Men nästa vecka ska det vara varmare.

#6 - Hanna E

Vår vet jag inte... men jag har lagt undan vinterkläderna. Vi har haft fodrade galonkläder de senaste två veckorna. På barnens förskolegård har det blivit så lerigt och vått när solen ligger på och smälter snö och is så det är det enda som fungerar.

#7 - nas

idag snöade det i göteborg :(