bambi

Bizza Basta Pizzeria
 
I tisdags testade vi en av hotellets andra restauranger (det finns totalt tre). Vi har bara ätit på bufférestaurangen annars för att vi har varit så otroligt nöjd med utbudet där. Superfräsch och god mat, mycket att välja mellan och olika maträtter varje dag så vi har inte känt något behov att testa några av dom andra.
 
 
Det var stenugnspizza som bakades precis framför oss.
 
 
Leah var mycket ivrig att få sin pizza. Hon har på sig sin Ralph Lauren t-shirt som jag köpte på Harrod's när vi var i London, tycker att den är så fin  :)
 
 
Pizzan var inte så där supergod som vi hade hoppats (och om man jämför med bufférestaurangen men det var trevligt med något nytt  :)
#1 - karro

jag blir så upprörd när folk gnäller över smaken på maten. man får väl vara glad över att man svulla sig med mat.. finns så mycket elände och annat viktigt att bry sig om.

Svar: Men det måste man väl ändå få göra?!? Det finns alltid någon som har det värre, vilket betyder att man aldrig skulle få klaga?
bambi

#2 - storasyrran

Härligt med bufféer som är fräscha och varierade! Har varit kul att följa er på er resa! Det verkar som att Leah använder mer och mer klänningar, visst var du väldigt emot det förut?

Grattis till 1000 följare!
Anna

Svar: Jo, jag var väldigt emot klänningar förut men har ändrat mig lite. Det blev många klänningar under resan för att jag fick hemskickat en hel del av sponsorer annars så brukar det inte bli lika mycket klänningar :)
bambi

#3 - storasyrran

Tack för ditt svar! Det finns så mycket mjuka och sköna klänningar och tunikor idag så jag tycker inte alls att det är något dåligt lekplagg. Min dotter älskar det, klär sig i stort sett varje dag i leggings och klänning/tunika. Det är sällan hon vill ha ett par vanliga byxor på sig. Klänningarna får inte vara för långa dock för då är de i vägen!