bambi

Cookies, cookies, cookies
 
God morgon alla fina bloggläsare! Igår var jag uppe till midnatt och bakade kakor till Leahs kalas. Två olika sorters kakor blev det. Så nu är min tre-vånings kakburk fylld! Verkligen proppfull! Den fina kakburken fick jag i födelsedagspresent från min syster och den har blivit välanvänd ända sen dess. Den kommer från ICA.
 
Och ni som följer mig på Instagram (där jag heter bambiblogg) fick en sneak peek på ena sorten av kakorna som jag bakade:
 
 
Idag startar jag lite tidigare med bakande, ska alldeles straxt ge mig på tårtbottnar och fyllning så att tårtan får stå och gotta sig tills imorgon  :)
 
P.S. Ni missar väl inte dom två tävlingarna som är igång i bloggen? Ni kan vinna Monster High dockor eller exklusiva läderväskor från Ecco!
#1 - johanna

Det är farligt att läsa din blogg. haha..
man blir så enormt sugen på bakverk att man blir lite knäpp

#2 - Cissi

Vilka läckra kakor! Vad mycket gott du gör jämt!

#3 - Jannice

Åh, vilken fin kakburk! Vill ha! Kakorna osså! =)

#4 - Linda

hej vad fin burk har sj kollat in den.

Jag van hudvårdserie av dig och salva för torra barn eller vuxna vilken skillnad på barnen så tack så mycket för den och den kommer forfarande användas i fortsättningen,

Kakorna som är på bilden kommer dom komma upp som recept senare vore roligt att göra såna har snart 2 av mina som fyller... roligt med att få bak tips.

Svar: Va roligt att höra! :)
Ja, självklart kommer receptet i bloggen... om ett par dagar :)
bambi

#5 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Ååååå!

#6 - Julio

Älskar burken och verkligen jättesöta kakor! :)

#7 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh, sicka läckerbitar! Burken har jag med spanat in, får se om jag köper den :-)